O principálke

Herečka & principálka Teatro Pimprlo

Po absolvovaní bábkohereckej katedry DAMU v Prahe (r.1990) vracia sa späť na Slovensko, aby tu pokračovala už profesionálne v hereckej dráhe. Hosťovanie v divadle Teatro TATRO a spolupráca s režisérom Ondrom Spišákom je síce krátka, ale veľmi kreatívna a inšpiratívna („Rómeo a Júlia“, „Derniéra“).

V roku 1993 prijíma hosťovanie v Bábkovom divadle Žilina (BDŽ) a po úspešnej inscenácii „Dášenka alebo život šteňaťa“ kde stvárňuje hlavnú postavu Dášenky, sa stáva stálou členkou hereckého súboru. Päť divadelných sezón prináša veľa zaujímavých a podnetných hereckých príležitostí v inscenáciách ako sú napr. „Don Quiote...“ v postave Aldonsy, „O Pinocchiovi“ ako Víla a baletka Malvínka, „O Nevedkovi“ ako Pilulka, „Perinbaba“ ako Macocha a iné (réžie Jozef Pražmári, Anton Šulík ml.)

Keďže ju divadlo láka aj z hľadiska iného, nielen z hereckého, odchádza zo scény BDŽ (1998), aby sa naplno venovala svojmu divadielku TEATRO PIMPRLO. Práve tu sa realizuje aj ako režisérka, dramaturgička, scénaristka, ba niekedy aj ako textárka či autorka hudby. Odchod z BDŽ však neznamená odchod z javiska tejto scény. Ďalej pokračuje v spolupráci a hosťuje v ďalších predstaveniach („Najstaršia rozprávka“ ako Princezná Ovumína, „Čarodejník z krajiny Oz“ ako Dorotka). V roku 2006 scénaristicky, réžijne aj herecky v spolupráci s Hudobným divadlom Trenčín naštudovala inscenáciu pre deti „Popoluška alebo krásny sen o princeznej“, v ktorej sa predstavil aj bratislavský herec Štefan Martinovič, hudobný skladateľ Andrej Kalinka a scénografka Zuzana Malcová.

Popri divadelnej práci sa tiež venuje agentúrnej činnosti, moderovaniu kulrúrno - spoločenských podujatí, príprava a realizácia rôznych firemných akcií, či iným príležitostným aktivitám. Spolupracuje s nadáciou Dr. Klaun, ktorá pomáha deťom v nemocniciach a domoch sociálnych služieb smiať sa.